Wednesday, February 25, 2009

Kurvballkamp


Thor Anders og resten av de seks guttene (det er 90 jenter) på skolen har opprettet noe som heter manndig mandag. Et konsept der gutta båis finner på noe istedenfor å henge i skjørtekanten på jentene. Sist mandag ble det kurvballkamp. 
Thor Anders er ingen stor fan av kurvball, men et besøk i Madison Square Garden forakter han ikke. 

Boooring
Kampen var et fyrverkeri mellom New York Knicks og Indiana Pacers. Kurvballkamp som er fyrverkeri kan sidestilles med en middels tredjedivisjonskamp i avdeling 22 i fotball. Og som alle andre kurvballkamper endte den ørten-ørten. 

Klapp NÅ!!
Amerikanerne tilhører dem som må ha oppfordring fra kjendiser på store skjermer for å klappe og juble. De tre første periodene var det så lite trøkk at selv en Lyn-supporter ville følt seg uvell. 
Så, for å oppsummere, så var det en finfin opplevelse å være i Madison Square Garden. Verdt pengene, åjoda, men Thor Anders mener kurvball suger minst like mye som før. 

3 comments:

  1. hehehe :) like måten du skriver på :) gleder meg altid til nye innlegg!!

    ReplyDelete
  2. Jeg stiller meg skeptisk til måten Lyn blir omtalt i dette innlegget!

    Forøvrig er ikke jeg veldig begeistret for kurvball heller, men jeg husker det var en høydare å se Knicks i Madison square garden. Så jeg ble litt mer fan etter det:)

    ReplyDelete